Recenzia: Blog za milión

Byť blogerom je v súčasnosti veľmi žiadané povolanie. Viesť blog ale nie je také jednoduché ako si väčšina ľudí myslí. Veď skúste takmer každý deň prichádzať so zaujímavým a pútavým obsahom, ktorý si s radosťou ľudia prečítajú. Nie je to len o tom, že vďaka blogu dostávam veci zadarmo a mám možnosť skúšať novú kozmetiku. Veľmi často je práca blogera o obetovaní voľného času a sebazaprení (najmä, keď mi horí termín pre dopísanie recenzie a ja zo seba nemôžem dostať jediné slovo).

Zdroj: bux.sk

Dnes nové blogy vznikajú raketovou rýchlosťou. Veľmi často narazím na blogy, ktoré majú jeden dobrý článok, ale zvyčajne sa autor neodhodlá publikovať nový obsah. Veď koniec-koncov aj ja som začínala metódou pokus omyl. Skúsim niečo publikovať, potom sa mesiac neodhodlám napísať ani čiarku. Pred pár týždňami som našla reklamu na knižku Natasha Courtenayová-Smithová: Blog za milión. Ani som sa nenazdala a knižka pristála v mojom košíku.

Musím sa priznať, že nerada čítam motivačnú literatúru. Vždy sa radšej zahĺbim do pútavého príbehu, ako čítam rady a nápady. Ale so svojim blogom som si už dlho nevedela poradiť. Niekedy som bola celá zbláznená do písania svojich zážitkov a niekedy som celé týždne nepublikovala jediný článok. Stále mi vŕtalo v hlave, ako je možné, že úspešný bloger dokáže dostať so seba kvalitný obsah takmer každý deň.

Knižka mi odhalila mnoho zaujímavých zákutí blogovania, ktorými by mi ani nenapadlo sa zaoberať. Je napísaná skutočne pútavo a zaujme aj niekoho, kto motivačnú literatúru nemá v láske. Vďaka knižke momentálne prechádzam 30-dňovou výzvou pre blog, počas ktorej takmer každý deň píšem nový blogový príspevok. Musím sa priznať, že je to náročné, ale teraz už viem, že ma to veľmi baví. Vďaka pravidelnému prispievaniu na blog som získala nových čitateľov za čo som naozaj veľmi vďačná.

Knižka obsahuje rozhovory s celosvetovo úspešnými blogermi z rôznych oblastí – móda, stravovanie, zdravý životný štýl, cestovanie a iné. Môžete v nej nájsť rady a tipy ako vytvoriť kvalitný obsah, krásnu fotku alebo štýlovú šablónu. Pre podnikania chtivých blogerov knižka prináša kapitolu o speňažení blogu a umiestnenia vhodnej reklamy na ňom. Za mimoriadne prospešné pokladám rady ako sa bežný blogový príspevok odlišuje od článku, ktorý si môžem prečítať v novinách. Sú to tipy, ktorý vám žiadny bloger nepovie, lebo to pokladá za svoj kľúč v úspechu. Nik vám predsa nebude radiť ako sa stať úspešným a známym vďaka blogovaniu. Na to musí prísť každý sám a ja som si preto vzala na pomoc túto knižku.

Podľa môjho názoru je knižka veľmi zaujímavá a čítala som ju s radosťou. Páčili sa mi najmä rozhovory, ktoré zapĺňajú podstatnú časť knihy. Priniesla mi zaujímavé tipy a som naozaj rada, že som sa pustila aj do 30-dňovej výzvy. Knižku Blog za milión by som odporúčila hlavne blogerom, ktorí chcú na svojom blogu pracovať a publikovať zaujímavý obsah pre svojich čitateľov.

Zdroj fotiek: Pinterest

Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on Twitter

2 názory na “Recenzia: Blog za milión